KÖNYVELŐIRODÁNK

Szeretettel üdvözlünk irodánk oldalán!

Tudjuk, hogy nagyon nehéz helyzetben vagy, hiszen meg kell találnod vállalkozásodnak a megfelelő könyvelőt.

Megnyugtatlak, nem sok minden múlik rajtad. 🙂 Biztosan van elképzelésed arról, hogy mit szeretnél a könyvelődtől, de abban is egészen biztos vagyok, hogy nem tudod megítélni, kitől milyen munkát fogsz kapni. Ennek megítélése sokszor még nekünk is nehéz, amikor új kollégát keresünk.

A könyvelés tehát bizalmi munka, így az első, amit javaslunk az az, hogy keress meg néhány szakembert és dönts szimpátia alapján. 

Legyen mindegy a távolság – ebben a mostani digitális világban távolság nem is létezik -, azzal dolgozz, akivel kapcsolatban úgy érzed, hogy érdekli a vállalkozásod és a maximális segítséget tudja neked azzal kapcsolatban nyújtani.

Mi az irodánkban sok – igen kivételes – ügyféllel dolgozunk, családias hangulatban. Igyekszünk megismerni ügyfeleink munkafolyamatait, mert tudjuk, hogy csak így lehet körültekintően dolgozni, minden igényt kielégítő, pontos munkát végezni.

Szerencsére a könyvelők igen nagy százaléka képes arra, hogy egy kisebb-nagyobb vállalkozás anyagát feldolgozza és időnként az eredményről beszámoljon az ügyvezetőnek. Nem is szeretnélek azzal fárasztani, hogy sablon szöveget írok a mindennapi munkánkról. 

Ugyanazt csináljuk, mint bármelyik másik könyvelőiroda, csak tudatos, lelkes vállalkozókkal, kiegyensúlyozottan, nyugodt körülmények között. Oda tudunk figyelni ügyfeleink mindennapi problémáira és van időnk magunkat továbbképezni; tanfolyamokra járni, vagy egész nap törvényeket, változásokat bújni.

Ehhez természetesen szükséges egy szűrő, de a tapasztalataink azt mutatják, hogy a kevesebb néha több, nem ragaszkodunk minden munkához.

Nézzük tehát, hogy mit tartunk fontosnak:

  • Nem vállalunk olyan ügyfelet, aki “csak egy könyvelőt” keres! Csak azokkal dolgozunk együtt, akik kifejezetten a mi munkánkat akarják!
  • Tudatos ügyfelekkel dolgozunk, folyamatosan digitalizálunk, gépiesítjük a munkafolyamatainkat. Az alkalmazottaink nem túlóráznak, fontos, hogy mindenkire legyen elég időnk, ellenkező esetben úgy el lennénk foglalva az anyagok feldolgozásával, hogy nem tudnánk a tudásunk maximumát nyújtani.
  • Fanatikusan pontosan, minden szabályt betartva, de a kiskapukat tökéletesen ismerve és alkalmazva dolgozunk. A munkánkért felelősséget vállalunk, szakmai felelősségbiztosítással rendelkezünk.
  • Ragaszkodunk hozzá, hogy megismerjük a vállalkozásod tevékenységeit, szeretnénk veled az első alkalommal – és utána is, ha szükséges – hosszabban beszélgetni, viszont azt kérjük, hogy ezek a tárgyalások az irodánkban bonyolódjanak. Nem vagyunk lusták elmenni a székhelyedre/telephelyedre, csak mindenünk az irodánkban van, amivel segíteni tudunk. Könyvelőprogram, az addig feldolgozott anyagod, a rendszerünk, stb…
  • Nagyon korán – akár napokkal, hetekkel a határidő előtt – tájékoztatunk a fizetendő adókról, járulékokról, de ehhez szükséges az együttműködésed. Ha nincs nálunk időben az anyagod, nem tudunk segíteni. Ez természetesen nem azt jelenti, hogy 5-e után nem hozhatsz számlát, bankszámlakivonatot (tudjuk, hogy addig meg sem érkezik), hiszen 2-3 bizonylat nem okoz fennakadást az anyag feldolgozásában, ettől még időben elkészülnek a bevallásaid, viszont jó, ha az anyag nagy része a kezünkben van az általunk kért határidőig!
  • Szinte éjjel-nappal elérhetőek vagyunk, telefonon, e-mailben, facebookon, de szerencsére nem nagyon van ránk szükség. Munkaidő után és hétvégén ugyanis nincs NAV, nincsenek hivatalok, nincs irodánk és nincs az otthonunkban az anyagod sem…
  • Hívhatsz bennünket adótanácsért, üzletviteli tanácsért akár minden nap többször telefonon és szívesen találkozunk veled bármennyiszer egy hónapban, ha szükséged van segítségre, ezért nem számolunk fel külön díjat, ez jár neked, hiszen minket választottál!
  • Elmegyünk helyetted az ellenőrzésekre, de sajnos van olyan ellenőrzés, amikor téged “követelnek”. Fogadd el, minden rendben lesz, előtte mindent átbeszélünk…
  • Kérés nélkül optimalizáljuk az adódat minden pillanatban, hiszen együtt élünk a vállalkozásainkkal, így azonnal szólunk, ha valami olyan jut a tudomásunkra, amiből hasznod (adó- illetve járulékmegtakarításod) származhat.
  • Visszakérjük neked az összes visszaigényelhető áfádat, nem ijedünk meg a kiutalás előtti ÁFA ellenőrzésektől. Megszámlálhatatlan revízión vagyunk már túl, eddig még soha nem volt semmi gondunk, csak nullás jegyzőkönyvünk van. Ehhez viszont szintén komoly együttműködésre van szükség…
  • Nálunk nincs hülye kérdés, így nyilván nincs tudatlan ügyfél sem. Tudomásul vesszük, hogy mi vagyunk a könyvelők, azért jöttél hozzánk, mert vannak dolgok, amiket nem tudhatsz. A saját szakmádhoz nyilván sokkal jobban értesz, elég, ha a vállalkozásodat vezeted, az adózás, számvitel nem a te feladatod.

Ez néhány az általunk fontosnak ítélt gondolat közül, amelyek kizárólag a te érdekeidet szolgálják és amelyek megkülönböztetnek bennünket a többi könyvelőtől.

Ha úgy érzed, hogy minket szeretnél, akkor keress bármelyik elérhetőségünkön és személyesen megbeszéljük a továbbiakat.

A közhiedelemmel ellentétben a könyvelőváltással nem kell megvárnod az év végét, megfelelő asszisztálással (amit természetesen átvállalunk tőled) zökkenőmentesen megoldható az év közbeni váltás is.

Ismerj meg bennünket közelebbről!

Itt pedig az árainkról tudsz tájékozódni.

 

Szolgáltatásaink:

 

– Bt-k, Kft-k teljes körű könyvelése, bérszámfejtése

– Egyéni vállalkozás indítása

– Pályázatok elkészítése

– Kötelező számviteli szabályzatok elkészítése társaságoknak (pl. számviteli politika, stb.)

– Elektronikus bevallások készítése

– Adóhatóság előtti képviselet

– TB- ügyintézés

– Adótanácsadás

– Üzletviteli tanácsadás

– Magánszemélyek személyi jövedelemadó bevallásának készítése

 

Share Button